GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

لایه زمین شناسی سراسر کشور

 لایه زمین شناسی سراسر کشور

 

 

     در این پست لایه زمین شناسی سراسر کشور به صورت یک لایه shp جهت دانلود قرار داده شده است. برای استفاده از این لایه ها نیاز به داشتن نرم افزار ARC GIS دارید.

      این لایه از سازمان جنگلها و مراتع کل کشور استخراج شده است.

 

 

       در این لایه جغرافیایی، طبقات مختلف و واحدهای مختلف زمین شناسی سراسر کشور نمایش داده شده است. این واحدها با علایم استاندارد از دوره پره کامبرین تا کوآترنر را در بر می گیرد. در کنار هر واحد توضیحاتی مختصر در مورد هر طبقه و ویژگیهای زمین شناسی و سنگ شناسی آن داده شده است.

 

 

حجم فایل: ۳۰ مگابایت

 

 

   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

      این لایه  shapefile در یک فایل zip برای دانلود قرار داده شده است. پس از دانلود فایل ابتدا آنها را از حالت zip خارج کرده و سپس در نرم افزار ARC GIS با استفاده از گزینه Add data وارد نرم افزار بکنید. لایه های مذکور برای کل کشور می باشد. بنابراین اگر چنانچه می خواهید برای استان یا شهرستان یا ناحیه خاصی لایه جدا تهیه کنید، ابتدا مرز آن ناحیه رو وارد کرده و سپس با استفاده از ابزار clip در نرم افزار به اندازه محدوده خود، از لایه های مورد نظر جدا و لایه مجزا تشکیل دهید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
negar 1392/07/17 ساعت 13:01 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد