GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

آموزش ابزار ARC Hydro


آموزش ابزار ARC Hydro




ابزار ARC Hydro یکی از ابزارهای کاربردی فناوری GIS برای ترسیم لایه ها و نقشه های رودخانه و حوضه آبریز و انجام تحلیل های هیدرولوژیکی و سنحش قابلیت و ویژگیهای کلی منابع آب می باشد.


 


در قالب یک فایل آموزشی این ابزار به صورت تصویری و مختصر شرح داده می شود.

 

این فایل آموزشی توسط آقای «عباس گلی جیرنده » تهیه شده است.

 


 


آنچه در این فایل خواهید خواند:


- فراخوانی کردن لایه های مورد نیاز

- تعریف سیتم مختصات

- تهیه نقشه DEM

- تعریف ابزار ARC Hydro

- پردازش سطح زمین

- تصحیح نقشه

- پر کردن گودی ها

- جهت نقشه

- جریان تجمعی

- تعریف مسیر جریان

- تقسیم بندی مسیر آبراه

 


 

حجم فایل: 5 / 1 مگابایت

منبع :بانک اشتراک گذاری جغرافیا

نظرات 1 + ارسال نظر
negar 1392/07/17 ساعت 13:12 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد