GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

آموزش نرم افزار Surfer

آموزش نرم افزار Surfer

 

 

       این نرم افزار توسط شرکت Golden software تهیه شده است و یک نرم افزار عمومی در زمینه توپوگرافی و نقشه برداری می باشد. با ورود داده های برداشت منطقه شامل طول و عرض و ارتفاع، Surfer قادر است با روش های مختلف نقشه توپوگرافی، رقومی، عکس هوایی و ... را به صورت دو بعدی و سه بعدی تولید نماید :/.. عملیاتی مانند مقطع زدن، علامت گذاری و ... را نیز انجام دهد. از دیگر خصوصیات این نرم افزار  تعیین حجم بین دو رویه می باشد به این ترتیب حجم باطله برداری، ذخیره معدنی و ... قابل محاسبه می باشد.

 

در این پست، دو فایل آموزشی برای این نرم افزار ارائه شده است:

 

 

فایل آموزشی اول

 

این فایل در 24 صفحه  توسط  آقای امید بیسادی تهیه شده است. مطالبی که در این فایل خواهید خواند:

 

- طریقه ساختن فایل های داده

- ساختن فایل های شبکه ای و روش های واسطه یابی

- ترسیم منحنی میزان

- ساختن نقشه های Wireframes

- post map

- تهیه مدلی از سطح

- اجزاء نقشه

- دستورات ترسیمی

- محاسبه مقدار یک سطح در  یک نقطه

  

 

 

حجم فایل: 2 مگابایت

 

 

فایل آموزشی دوم

 

    این فایل 11 صفحه ای توسط  آقای محمد حسن ضیاء در دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند تهیه شده است.

 

حجم فایل: 1 مگابایت

 

با تشکر از آقای حسن بهنام مرشدی، کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم دانشگاه تهران، که این فایل را در اختیار وبلاگ قرار دادند

منبع :بانک اشتراک گذاری جغرافیا

نظرات 1 + ارسال نظر
negar 1392/07/17 ساعت 13:30 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد