GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

آموزش نرم افزار Idrisi 32

 

آموزش نرم افزار  Idrisi 32

 

 

نرم افزار Idrisi یکی از نرم افزارهای مناسب و مفید برای تحلیل های جغرافیایی شامل تحلیل های نقشه و تحلیل های سنجش از دور می باشد. با این حال این نرم افزار به عنوان نرم افزار ویژه تحلیل ها و ارزیابی های سنجش از دور شناخته می شود و درحوزه تحلیل نقشه و فناوری سیستم های اطلاعات جغرافیایی کاربرد کمتری دارد.

 

در این پست  فایل آموزشی نسخه 32 این نرم افزار برای دانلود قرار داده شده است.

 

این فایل36 صفحه ای، توسط آقای اباذر اسمعلی، دانشجوی دکتری رشته آبخیزداری تهیه گردیده و از  سایت علوم آب ایران (Iranhydrology.com) برای دانلود گرفته شده است.

  

 

 

 


حجم فایل: 52/1 مگابایت

 

با تشکر از آقای حسن بهنام مرشدی، کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم دانشگاه تهران که این فایل را در اختیار وبلاگ قرار دادند.

 

منبع :بانک اشتراک گذاری جغرافیا

نظرات 1 + ارسال نظر
negar 1392/07/17 ساعت 13:55 http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد