GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار envi

کتاب آموزش نرم افزار enviReviewed byMohammad RahimionNov 1Rating:4.5

ENVI learning pdf book دانلود کتاب آموزش نرم افزار envi

امروز برای کاربران گرامی‌سایت دانلود سافت ور کتاب آموزش نرم افزار envi را جهت دانلود قرار داده ایم . نرم افزار ENVI یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای سنجش از دور و کار با تصاویر ماهواره ای می باشد. کلمه Envi کوتاه شده عبارات The Environment For Visualizing Images می باشد و این نام برای سیستم نرم افزاری متحول و پیشرفته ای جهت پردازش تصاویر استفاده شده است. آنچه در ابتدا می بایست بدانید این است که نرم افزار ENVI جهت انجام و اجرای برخی از نیازهای خاص به خصوص استفاده از داده‌های ماهواره ای طراحی شده است. در این نرم افزار مشاهده اطلاعات بصورت کامل و جامع، همچنین آنالیز و پردازش تصاویر در ابعاد و اندازه‌های مختلف به نحوی کاملا کاربرپسند ارائه می شود.
یکی از قابلیت‌های مهم ENVI که آن را درمیان نرم افزارهای مشابه جهت پردازش تصاویر بی همتا نموده است این ویژگی است که این نرم افزار تکنیک‌های باندی(Band-Based) و فایلی (File-Based) را با توابع نرم افزاری توسعه یافته (interactive functions)ترکیب می کند. وقتی که یک فایل اطلاعاتی داخل نرم افزار باز می شود، باندهای آن بصورت یک لیست بصورتی ذخیره می شود که بتوان بوسیله کل توابع سیستم به آن دسترسی پیدا کرد.
نرم افزار ENVI برای کاربران خود قابلیت‌های آنالیز بی نظیری را فراهم آورده است،که از طریق این پنجره‌ها قابل دستیابی است. قابلیت‌های تطابق دینامیکی چند گانه ENVI به آسانی امکان مقایسه بین تصاویر در نمایشگرهای چند گانه را میسر می سازد ( (link displays همچنین قابلیت استفاده از استخراج و پیوند همزمان پروفیلهای طیفی-مکانی جهت پردازش اطلاعات ابر طیفی (Hyperspectral) و چند باندی (multispectral) به کاربران راه‌های جدیدی جهت مشاهده اطلاعات در ابعاد وسیع و مختلف می دهد.

لینک های دانلود



نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1392/11/04 ساعت 13:54

سلام
واقع از شما متشکرم چون خیلی دنبال آموزش فارسی این نرم افزار می گشتم اگه بازم مطالبی در مورد این نرم افزار پیدا کردید لطفا تو سایتتون قررا بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد