GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی
GIS & RS Sanandaj

GIS & RS Sanandaj

نویسنده وبلاگ آرمین فاتحی

لایه خاک و کاربری اراضی سراسر کشور


لایه خاک و کاربری اراضی سراسر کشور

 

 

     این لایه ها از سازمان جنگل ها و مراتع کل کشور استخراج شده است و در مقیاس تقریبا 1:500000 است.  برای استفاده از این لایه ها، پس از دانلود ابتدا آنرا از حالت فشرده خارج کرده و سپس می توانید در نرم افزار ARC GIS  از آن استفاده نمایید.

 

 

 

لایه کاربری اراضی (1)

 

 

حجم فایل: ۱۰۶ مگابایت

 

  

 

 

لایه کاربری اراضی (2)

 

 

حجم فایل: ۲۲ مگابایت

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

 

لایه خاک (1)

 

 

حجم فایل: ۱۵ مگابایت

 

 

 

لایه خاک (2)

 

 

حجم فایل: 12 مگابایت

منبع :بانک اشتراک گذاری جغرافیا

 

نظرات 4 + ارسال نظر
وب مانی 1392/04/21 ساعت 21:32

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

آسو 1392/10/02 ساعت 01:27

سلام
خیلی عالیه
بنده دانشجوی ارشد شیراز هستم واقعا بابت سایت پرمحتواتن ممنونم



سپاس

پروین 1392/11/05 ساعت 00:41

با سلام و خسته نباشید
من لایه خاک رو دانلود کردم ولی متأسفانه نمیتونم بخوبی ازش استفاده کنم چون بافت خاک مشخص نیست و اطلاعات جدول توصیفی رو متوجه نمیشم. اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

بهروز 1394/11/29 ساعت 15:26

با سلام نقشه های کاربری اراضی مربوط به چه سالیه/؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد